środa, 26 lutego 2014

Plasterek

Nasza Antosia od wczoraj nosi na nóżkach dwa plasterki - pierwsze w jej życiu! A nakleila je pani pielęgniarka, która Antosie szczepila. 

Nawet nie przypuszczałam, ze bede sie tak denerwować przed tym szczepieniem. Byłam świadoma tego, ze dzieci płaczą i niczego innego nie oczekiwałam od Antosi, ale bałam sie tego co będzie pózniej, jak długo będzie ja to bolec i czy nie wystąpi jakaś reakcja alergiczna. Na szczęście alergii żadnej nie było, a Antosia bardziej płakała u lekarza jak ja trzeba było rozebrać do badania. Akurat wtedy tak mocno i dobrze spała, że sie denerwowała, ze ja ruszam i budze! No nic po badaniu znowu odpadła, a na szczepienie to juz nie mogłam jej obudzić. Razem z pielęgniarka próbowałyśmy cos zrobic, zeby nasza śpiąca królewna otworzyła oczy, ale ona poprostu nie miała najmniejszej ochoty. Po pewnym czasie na pół spiaco Antosia została ukuta. Najpierw w jedno udo, krótki krzyk, szybka zmiana stron i drugi zastrzyk. Znowu krzyk, ale równie krótki, nawet cyc nie był potrzebny, tylko szybko ululac i dalej kima ;-)

Po tym zabiegu dziecko przespalo mi pół dnia, od 12 do 18, z przerwa na karmienie. Dopiero pózniej zrobiła sie marudna. Chciała byc tylko na raczkach, najlepiej u mamy i to w pozycji pionowej. Inaczej było jej źle i tak biedna stękała i kwiliła, ze az serce sie krajalo :-( mój biedny kurczaczek!! A ze ręce bolały ok 20 tatuś zapakował mała do plecaka i poszliśmy na spacer. Po powrocie usnęła mi na rękach i spała grzecznie i spokojnie do 3. Potem karmienie, kupcia, trochę uśmiechów i spanie do rana :-).


4 komentarze:

  1. nasza kochana dzielna dziewczynka i te kochane faldeczki,babcia by je z checia schrupala.... cmok cmok cmok i buziaczki dla wszystkich;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dobrze, ze jesteśmy tak daleko inaczej biedna Antosia zostałaby bez nóżek ;-)

      Usuń
  2. fałdeczki super do schrupania :) :):) skąd ja takie znam ??:):):)
    w Polsce 3 ukłucia i chyba na szczepienie za miesiąc wyślę Tatusia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas kolejne juz za półtora miesiąca... Pozdrawiamy :-)

      Usuń