niedziela, 9 lutego 2014

To juz miesiąc

Nasza Antosia jest juz od miesiąca z nami :) jakoś szybko nam to zleciało, ale to pewnie tez zasługa tego, ze byłyśmy tak zajęte sobą i nie tylko. Od kiedy sa tutaj rodzice Dominika trochę dużo sie dzieje i nawet nie mam kiedy usiąść i cos napisać.

Nasza Myszka rośnie jak na drożdżach. Od narodzin bardzo ładnie przybiera na wadze i dobrze sie rozwija. Nocki mamy zazwyczaj przespane, tzn budzimy sie bez płaczu czy krzyku, dwa albo trzy razy na karmienie i zmianę pieluszki. Przez dłuższy czas były to godziny tak miedzy 23-24, 2-3 no i tak miedzy 5 a 6. To było dla mnie w zupełności wystarczająco, zeby sie wyspać, bo dzięki temu, ze Antosia nie płacze w nocy mija to jakoś bez stresu. Czasami miewamy nocki, kiedy Mała wydaje śmieszne odgłosy przez sen, bo męczą ja bole brzuszka, a dokładniej mówiąc ma wiatry :). Najcześciej jest to juz nad ranem i kiedy Antosia sie napreza i stęka jest mi cieżko spać dalej...

Ostatnie dwa wieczory sa trochu inne, bo Mała tak mniej wiecej od 19:30 zaczyna byc marudna i śpiąca, ale jakoś nie moze usnąć i tak "wisi" u mamy na cycu az zaśnie. A wiec mój wieczor mam z głowy... Wczoraj odpadła tak na dobre dopiero po 24... Oczywiscie w miedzy czasie usypia na pare minut, wiec zdążę zjeść kolacje i sie wykąpać, ale co jakiś czas włącza sie nasza syrena ;) tak sie zastanawiam czy to nie jakiś skok rozwojowy daje sie we znaki?

Tak poza tym córcia jest wspaniała. Uwielbiam sie na nią patrzeć i słuchać jak sobie po swojemu opowiada i strzela rożne minki, a jej bezzebny uśmiech z jej pełnymi policzkami powala mnie na kolana! Podgladuje rownież chwile spędzone z tata, bo one rownież mnie rozczulaja i chciałabym wchłonąć tego wszystkiego jak najwiecej, tak zeby jak najdłużej pozostało w mojej pamięci.

Na dzień dzisiejszy Antosia mierzy 57 cm, wazy 4570 g (waga sprzed tygodnia), a długość stopki wynosi 8,5 cm. Z niektórymi ciuszkami właśnie sie żegnamy - całe szczęście większość miała przynajmniej raz na sobie ;) i pomału zaczynamy ubierać rozmiar 62. 

4 komentarze:

  1. teraz to bedziecie widziec po ciuszkach jak szybko "strzela" w gore...ha ha ha nooooo moze bedzie koszykarka i bedzie na mamusie patrzec z "gory" niech sie zdrowo chowa i duuuuuza rosnie caluski dla was wszystkich

    OdpowiedzUsuń
  2. To już miesiąc? Faktycznie szybko leci...Ciotka klotka z BD prosi o więcej fotek :):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana ciociu zdjecia bedą juz za niedługo. Niestety nie mamy internetu tzn tylko na tablecie jest, a zdjecia sa na kompie... Ale moze juz dzisiaj będzie naprawiony, wiec cos wstawimy ;) a my tez prosimy o wiecej waszych fotek!!

      Usuń
    2. obiecujemy ze dopstrykamy nowych, bo straszne zaległości mamy...buziaki dla trójeczki

      Usuń