środa, 26 marca 2014

Mee mee ;-)

Mieszkając w "kiwi-landzie" nie mogło zabraknąć w szafie naszego Kiwuska odpowiedniego stroju!! W kraju, w którym jest wiecej owiec niż ludzi Tosia wyglada dzisiaj tak :)


A mama relaksowala sie po zakupach sale'owych przy kawusi, dobrej lekturze i takich oto rogalikach drożdżowych z twarozkiem (przepis zaczerpnąłam z moich wypiekow)


Jak juz wspomniałam byłyśmy dzisiaj z córcia na zakupach. Jeden z tutejszych sklepów, który ma dosłownie wszystko, od odzieży dziecięcej po meble, zorganizował jednodniowa wyprzedaż. Oczywiscie nie mogło nas tam zabraknąć! Ludzi - od cholery... Ale i tak warto było trochę sie przemęczyć, bo wybrałyśmy co nieco na jesień/zimę za polowe ceny. Zalowalam tylko, ze nie zabrałam ze sobą plecaczka, bo w takim tłumie byłoby napewno wygodniej - całe szczęście wózek mamy super zwrotny, wiec dałyśmy radę. Po powrocie do domu zorientowałam sie, ze większość rzeczy kupiłam koloru różowego ;) no i jeszcze cos mi chodzi po głowie, ale to juz następnym razem, a moze nawet dzisiaj? Te wariaty maja otwarte az do 24!




15 komentarzy:

  1. Mała poszalalyscie..... buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  2. Babcia patrzy i patrzy na tą małą kiwuske i mocno calujemy

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki słodziaczek z Waszej córeczki :D Fajowe te ciuszki teraz można znaleźć, a za połowę to już w ogóle super! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zakupy a to owieczka jest cudowna :)

    http://rodzice-plus-dziecko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. garderobę Tosia ma,ze ho ho :):):)
    p.s. wsiadłaś mi na ambicję...też poszukam sale-ów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie akcje sa najlepsze! Oczywiscie dla ludzi o mocnych nerwach, bo Dominik to by sie raczej tam nie nadawał ;)

      Usuń
  6. Śliczna owieczka:) Nie ma to jak porządna wyprzedaż:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tak wogole to ta owieczkę mamy z Polski ;-) tzn te spodenki :)

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Kurczę ostatnio coraz wiecej osób mi to mówi.... Pocieszam sie jednym - ze slodziutka to jest po mamusi ;-)

      Usuń
    2. I ja potwierdzam... tatuś jak nic ;)

      Usuń
  8. Jeszcze się zmieni i wtedy może być podobna do mamusi :-) Śliczna.

    OdpowiedzUsuń