piątek, 14 marca 2014

Podsumowanie

W poniedziałek Antosia skończyła dwa miesiące - wczoraj (piatek) minął 9. tydzien. Juz od wtorku zabieram sie za pisanie, zeby chociaż krótko podsumować ten drugi miesiąc, ale jakoś zawsze znajdzie sie cos innego do roboty. Tak wiec teraz korzystam z wolnej chwili, kiedy Antosia spi i spróbuje cos skrobnąć :-)

Córcia nasza zrobiła sie bardziej świadoma, bardziej zainteresowana jej otoczeniem, ludźmi i zabawkami. W dalszym ciagu uwielbia swoją matę z wiszacymi misiami, dinusia i zebrę. Zmieniło sie tylko tyle, ze teraz juz nie tylko sie patrzy na zabawki, ale rownież do nich sięga. Najcześciej wyciąga prawa rączkę i próbuje odbić albo przyciągnąć do siebie zabawkę, która jest najbliżej. Od jakiegos czasu dłonie sa nie tylko zaciśnięte w piąstkę, ale otwarte. Ćwiczy najcześciej prawa, wykonuje nią przeróżne ruchu (czasami śmiesznie to wyglada - jak taka mała małpka ;-)), próbuje chwytać nasze dłonie, bluzki, kocyki, mamy włosy albo co tam jeszcze akurat znajduje sie pod jej rączką. Ostatnio nawet nie wiem jak sie jej to udało, ale przyciągnęła Spikey'go do buzi i zaczęła go "dziam-dziać".
Główkę podnosi i potrafi utrzymać coraz dłużej w gorze, chociaż nie zawsze jej sie chce... Czasami woli polezec noskiem na pieluszce, która mozna przecież wziasc do buzi i poslinic.

Spi nadal dobrze. Juz od dłuższego czasu chodzi spac ok 21, czasami szybciej czasami pózniej. Z usypianiem jest rożnie, naprawdę rożnie. Raz usnie sama, przytulając sie do swoich rączek, czasami usypia przy cycu, albo na raczkach. Zarówno w dzień jak i wieczorem. Na karmienie budzi sie miedzy 1:00 a 2:00 jak i miedzy 5:00 a 6:00. Ze spaniem w ciagu dnia bywa rożnie. Czasami spi bardzo ładnie i długo, a czasami usnie tylko na 10 minut, zeby trochę pomarudzić i znowu pójść spac. W takich sytuacjach najbardziej pomaga spacer, wtedy dziecko spi jak gdyby nigdy nic nie było ;-)

Antosia mierzy 58,5 cm i wazy 5,1 kg. Długość stopki 9,5 cm.

4 komentarze:

  1. Oj ale rodzice macie dobrze, że Córcia śpi dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak ;-) z tego naprawdę sie cieszymy.

      Usuń
  2. Nooooo mała. ...wnusia nam rośnie i dobrze się rozwija zobaczysz jeszcze chwila i zacznie biegać .....buziaczki



    .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Babcia moze nie tak szybko! Daj nam sie nacieszyć trochę naszym bobaskiem :-)

      Usuń