poniedziałek, 8 września 2014

Wriggle and rhyme

Czytanie, ogladanie ksiazeczek, piosenki czy rymowanki zawsze potrafily przyciagnac uwage mojego malego rozrabiaka, a nawet uratowac z kryzysu :)
Przy piosenkach z teledyskami jestem w stanie zrobic mojej myszce paznokcie - to jedyny sposob, zeby chociaz na chwilke usiedziala. I wcale nie widze w tym nic zlego, ze moje dziecko od czasu do czasu oglada cos na ekranie. Nie mamy tv, wiec nie jest narazona na codzienne ogladanie i sluchanie byle czego. A radosc w oczkach oraz taniec calym cialem na widok ulubionych piosenek jest zabojcza. To wlasnie od tego zaczelo sie podciaganie Antosi do gory - chcac dojsc do laptopa musiala wspiac sie na materac ;) Najczesciej sluchane i ogladane zestway piosenek znajdziecie TU i TU.

Kiedy dowiedzialam sie, ze tutejsze biblioteki organizuja zajecia dla maluszkow, podczas ktorych wspolnie sie spiewa, tanczy i rymuje, wiedzialam ze musze zabrac tam Antosie. Po pierwszych zajeciac nie bylam szczegolnie zadowolona, postanowilam wiec sprobowac w innej bibliotece. No i to byl strzal w dziesiatke! Zajecia prowadza dwie kobitki, ktore wiedza jak zainteresowac nie tylko dzieci ;) Odbywaja sie raz w tygodniu, trwaja 20 - 30 minut i sa bezplatne :) Corcia byla raczej zadowolona, bo mogla sobie poobserwowac inne dzieci i przede wszystkim poskakac z mama ;)

4 komentarze:

  1. Myszko...dziadki też wysłuchali tych piosenek. ...są ładne i melodyjne jeszcze trochę i będziemy razem je słuchać. ...tak się cieszymy...Tosiu jutro konczysz już 8 m-cy...rosnij duuuuza!!!! i w zdrowiu!!!!! buziaczki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Razem bedziemy spiewac ;) my juz ostro nad tym pracujemy, a zwlaszcza tatus, ktory bez przerwy spiewa "Stary niedzwiedz mocno spi", a ja mam juz pomalu dosyc tej piosenki ;)

      Usuń
  2. To też nasze hity:) Działają właśnie również w kryzysowych momentach, tylko że muszą być śpiewane przeze mnie:)) Paznokcie udaje mi się pbciąć Wiki tylko gdy śpi. Super pomysł z tymi zajęciami w bibliotece:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Antosia na widok spiewajacego i tanczacego tatusia jest cala w skowronkach ;) my rowniez spiewamy sami, ale trzeba bylo znalesc jakis sposob na paznokcie, bo niestety ale przyszedl taki moment, ze Antosia zaczela sie budzic, kiedy zabieralam sie za obcinanie i bardzo jej sie to nie podobalo...

      Usuń