piątek, 3 stycznia 2014

40 tydzien + 2 dni

A u nas dalej cisza i nic... Mała sie zawzięła i nie chce do nas wyjść. Wiem, ze to dopiero dwa dni, ale my juz czekamy i nie możemy sie doczekać. Cała ciaza zleciała niesamowicie szybko - grudnia, a zwłaszcza jego pierwszej połowy, wogole nie pamietam i nie wiem kiedy to zleciało. Natomiast od Świąt siedzę jak na szpilkach i zastanawiam się KIEDY to będzie?? Muszę sie przyznać, ze miałam taka cicha nadzieje, ze niunia zawita troszkę wcześniej na świecie... Do tego w okresie świątecznym pogoda nas nie rozpieszczała, tylko ciśnienie skakalo góra - dół, co bardzo wpływało na moje samopoczucie. Pogoda i wariujace hormony spowodowały, ze bardzo szybko potrafiłam zrobic sie marudna, rozdrażniona, a nawet bez powodu sie rozpłakać. Wypaliła sie we mnie cała energia i nic mi sie nie chciało robić. Dlatego tez tak bardzo chciałam, zeby było juz po wszystkim.

Wczoraj mała nas niezle przestraszyła. Do późnego popołudnia była bardzo mało aktywna, aż wkoncu zmartwiona zadzwoniłam do położnej, która poradziła mi wypić szklankę zimnej wody, najlepiej z lodem i zjeść łyżeczkę miodu, a potem sie położyć. Tak tez zrobiłam no i zadziałało :) potem jeszcze zjadlam porcje serniczka i moja śpiąca królewna zaczęła kopać :)

Jutro jedziemy na pierwsze ktg do szpitala. Zobaczymy co u małej no i jak to wszystko wyglada. Jeżeli w najbliższym czasie nie urodzę to czeka nas jeszcze pare takich wizyt a w środę usg. 

No nic to ja uciekam do łóżeczka, a Wam życzę miłego dnia :)

8 komentarzy:

  1. Kubuś się wykluł w 40 tyg. + 2 dni, więc może Wam też się uda? Ale i tak - już bliżej niż dalej, sam koniuszek już :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sam Moniuszki, ktory niemiłosiernie sie ciągnie ;)

      Usuń
  2. Kasiu- nie martw się- Martyna (mimo iż 3 dziecko) urodziła się tydz po terminie...trzymajcie się cieplutko..:będzie ok :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aj te niektóre gwiazdy każą na siebie czekać ;)

      Usuń
  3. Tez nie mozemy sie doczekac kiedy poznamy malutka. Codziennie sprawdzam wiadomosci. Pozdr. J i A

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha tatuś napewno da znac, jak juz będzie po wszystkim. Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  4. no mala,juz blizej niz dalej...)wszyscy czekamy:ciotki"klotki",wujkowie i wszyscy Cie (Was) pozdrawiaja;bedzie dobrze;);) do uslyszenia...
    ;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No kiedyś Fasolcia będzie mogła sobie przeczytać jak długo kazała na siebie wszystkim czekać ;)

      Usuń