środa, 18 czerwca 2014

Cała noc przespana!! :-)

Mój kochany Tosiek przespał dzisiaj cała noc!! Nie ukrywam swojej radości chociaż wiem, ze to moze byc tylko przypadek i kolejna noc znowu będzie z pobudka, ale mimo wszystko sie cieszę :-D

A zaczęło sie od tego, ze Antosia od momentu przeprowadzki znowu zaczęła budzić sie dwa razy na karmienie, najpierw o 24 a potem o 4 rano. Wiec matka zaczęła sie zastanawiać, jak to jest z tym spaniem? Kiedy dziecko zaczyna przesypiać całe noce? Zaczęłam czytać i co wyczytałam to postanowiłam wypróbować. A mianowicie mówi sie, ze dziecko mozna juz miedzy 4-5 miesiącem życia oduczyć nocnego karmienia... U nas wyglada to teraz tak, ze Antosia je przed 19 swoją kolacje, o 19 idzie spac, a o 22 matka przystawia swoje śpiące Malenstwo do cyca. W ten sposób Antosia w pierwsza noc przespała karmienie o 24. Obudziła sie tylko o 4. Po przebudzeniu nie poszłam do niej odrazu tylko czekałam, az moze znowu sama zaśnie, ale ze było juz coraz bliżej płaczu, nie wytrzymałam i dałam cyca. No i chyba jednak myszka była głodna, bo ładnie zjadła i nie usnęła odrazu tylko jeszcze sobie troszkę pogadała w swoim łóżeczku i spała do 8:30. Z mała przerwa jak tata sie szykował do pracy, ale pozniej nawet nie wiem kiedy zasnęła.

Następnej nocy znowu karmienie na spiaco o 22, a pozniej pobudka... z taty budzikiem o 6:40!! Co prawda słyszałam Antosie raz w nocy, ale widocznie nie było to takie pilne, bo bez problemu zasnęła sama :-)

Jestem ciekawa jak będzie wygladała dziesiejsza noc?

2 komentarze:

  1. no mysza,dobrze,ze ta mala myszka tak sobie smacznie spi...chyba ma to po kims....ha ha ha ...tak tatuś...niech zdrowo rosnie...nasz bąbelek kochany....buziole

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, tak spiochowanie ma po tatusiu. I juz przesypia całe nocki :-) tzn budzi sie czasami raz albo nawet i dwa, ale nie na cyca tylko sobie trochę porozmawia i za chwile sama zasypia :-)

      Usuń