sobota, 21 września 2013

Shopping :)

Mimo tego, ze za oknem pada i wieje, aż sie człowiekowi nie chce wychodzić, zaliczam dziejszy dzień do tych udanych :) jestem zmęczona, ale szczęśliwa. Siedzę sobie wygodnie pije kawke caro, zajadam sie sernikiem i podziwiam swoje dzisiejsze zdobycze. Otóż po kursie angielskiego wybrałam sie z koleżanka na zakupy do jednego z centrum handlowych i zrobiłam małe zakupy ;)


Odwiedzilysmy dwa sklepy z ciuszkami dla dziec (te sa oczywiscie najwazniejsze, tych innych juz nie bede wymieniac ;))i no i moja Fasolcia stała sie posiadaczka paru nowych laszkow. Nie dość, ze słodkie i przyjemne w dotyku to jeszcze na przecenie. No poprostu nie mogłam sie powstrzymać. A teraz juz nie mogę sie doczekać, kiedy bede mogła w to wszystko ubrać swojego kurczaczka! 

Oczywiscie dla siebie tez cos znalazłam :) wkoncu kupiłam sobie dżinsy ciazowe, bo moje dotychczasowe zrobiły sie juz bardzo niewygodne i uciskaly mnie w pasie. Teraz właśnie je testuje i muszę powiedziec, ze sa bardzo wygodne :) Wogole moja garderoba powiększyła sie juz o pare ciuchów ciazowych i myśle, ze to naprawdę super sprawa. Sama wygoda!! Posiadam pare koszulek legginsy, majtki i biustonosze i czym bardziej rosnę tym bardziej to wszystko doceniam :)

Na dzisiaj to tyle, bo muszę sie zabrać za szukanie wózka... Czy ktoś może mi jakiś wózek polecić? Z góry dziękuje za podpowiedzi :)



8 komentarzy:

  1. Skąd ja to znam:) Dla mnie też kupowanie ciuszków dla Małej to wielka przyjemność, a jeszcze większa oglądanie ich popijając kawą Inką:) Gdzie kupiłaś spodnie ciążowe? Bo ja jak na razie mam tego typu ubrania jedynie z h&m. Pozdrawiam i zapraszam do nas!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam serdecznie :) w sumie ja tez mam większość rzeczy z h&m, które zamówiłam w Niemczech, bo niestety ale w NZ tego sklepu nie ma a tutejsza odzież ciazowa nie podoba mi sie (wszystko jak dla kobiet po 40.) i do tego jest bardzo drogo!! W h&m polecam spodnie lniane, bardzo fajne, no ale u was kończy sie lato... Dżinsy kupiłam natomiast w jeans west, ale nie wiem czy w Europie można kupić ich rzeczy...
      Juz do Ciebie zaglądam :)

      Usuń
  2. Widac, ze zakupy sie udaly...
    Slodkie te ciuszki, takie maciopkie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak maleńkie, chociaż na tym zdjęciu i tak wydają mi sie duże ;) pozdrawiam cieplutko!!

      Usuń
  3. ta nasza Fasolka to bedzie dopiero modelka,caluski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No a jak ;) pierwsza sesje zdjęciową ma juz za sobą ;)

      Usuń
  4. Tunika cudowna! :)
    Zobaczysz, czas minie Ci teraz szybciutko i zaraz będziesz miała Malutką przy sobie :)

    OdpowiedzUsuń