środa, 30 lipca 2014

18 stopni!!

Powróciło lato, dzisiaj mamy 18 stopni :) ładną pogodą cieszymy się już od tygodnia, ale że będzie aż tak ciepło, to bym nie pomyślała.
Wczoraj byłyśmy na dłuższym spacerku u nas w okolicy. Przy okazji zajrzalysmy do sklepu z materiałami i co nieco kupiłyśmy ;)
Dzisiaj już nie wytrzymałam i pojechałyśmy na plażę. Było cudownie! Aż się nie chciało jechać dalej. Słońce, plaża, szum fal odrazu poczułam się jak na urlopie.
Niestety na niedziele zapowiadają silne opady deszczu i wiatry. Całe szczęście już nie takie mocne,  co jednak nie zmienia faktu, że się ochłodzi. Ale jak na tą porę roku to i tak jest ładnie :)

10 komentarzy:

  1. nasz smieszek kochany...jeszcze troche i bedziecie sie opalac!!! ha ha ha

    OdpowiedzUsuń
  2. no u nas dziś podobna pogoda...ale z tego powodu jestem szczęśliwa....po fali upałów aż lepiej się człowiekowi dycha :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tutaj pogoda jest bardziej łagodna. Nie ma strasznych upałów ani mrozów, co mi się bardzo podoba. Chociaż na początku pierwsze lato wydawało mi się zimne porównując upalne lata europejskie, ale później się przyzwyczaiłam i stwierdziłam że taka pogoda jest lepsza ;)

      Usuń
  3. Uśmiech dziecka - bezcenny :-) Mały śmieszek. :-) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Smieszek, gadula i spiewak ;)

      P.S. Dostalas moja wiadomosc?

      Usuń
  4. Śliczny uśmiech, u nas zdecydowanie cieplej i duszno niestety

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak to sie mowi: usmiech pelna geba ;) ktory zawsze mnie powala ;)
      Tak, lato macie upalne w tym roku, moze zima bedzie mrozna?

      Usuń
  5. ależ ma cudny uśmiech! pozdr i zapraszam do nas :)
    www.swiatkarinki.pl

    OdpowiedzUsuń