wtorek, 5 sierpnia 2014

Ciezka noc

Kolejna nieprzespana noc... Mialysmy chyba z szesc pobudek! Pod koniec, w sumie juz nad ranem, Antosia wyladowala z nami w lozku, bo matka-zombie nie miala sily po raz kolejny wstac, zeby odlozyc corcie do swojego lozeczka. Podejrzewam, ze znowu zabki sie pchaja, bo wczorajszy dzien byl wyjatkowo mokry ;) wszedzie slinka! Ciekawa tylko jestem czy to juz nastepny wychodzi, czy to caly czas ten sam?

Spac mi sie chce jak nie wiem! Chcialabym zasiasc do maszyny, ale nie mam sily. Dzisiaj chyba bedzie dzien leniuchowania. Do tego pogoda jest w kratke, raz slonce, raz wichura z deszczem...

Rano bylysmy na spotkaniu siedmiomiesiecznych bobaskow. Bylysmy - tzn wpadlysmy na sam koniec, bo moja panna po nieprzespanej nocy odsypiala nad ranem. No i jak weszlysmy do sali okazalo sie, ze to juz koncowka spotkania, ale mila pielegniarka, juz po wszystkim opowiedziala mi wszystko w skrocie. Dostalam tez troche makulaturki do poczytania i moglam sie co nieco zapytac. Poza tym nasluchalam sie pochwal na temat Antosi :) a co pochwale sie, przeciez kazdy rodzic z checia slucha czegos milego na temat swojej pociechy. Kiedy Antosia pokazala na ziemi co potrafi (rolowanie, pelzanie, zaczepianie innych dzieci) polecialy ochy i achy ;) "jaka ona sprytna, zwinna, czy oby napewno Antosia nie miala jeszcze 7 miesiecy?" Wszystkie inne dzieci byly w podobnym wieku, wkoncu to spotkanie bylo dla rodzicow siedmiomiesiecznych bobaskow, ale tylko Tosia byla taka ruchliwa. Widzac to pielegniarka zrobila mi jeszcze dodatkowy wyklad na temat bezpieczenstwa w domu.
Takie slowa po dzisiejszej nocy byly jak lekarstwo dla mojego zmeczonego ciala. W dobrym nastroju pojechalysmy na zakupy, a potem do domu.

Jestesmy bardzo dumni z Ciebie kruszynko :*

Dobra uciekam, bo dziecko dobiera mi sie do prania ;)
Dzisiejsza ulubiona zabawka Antosi

3 komentarze:

  1. ciekawe co z niej wyrosnie...ha ha ha ...dziadki mocno caluja...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ząbki, ząbki :) Zmora rodziców takich maluchów :D Kiedyś się będziemy śmiać z tych nieprzespanych nocek :)

    OdpowiedzUsuń