piątek, 18 października 2013

Cukrzyca w ciąży??

Wczoraj zadzwonila do mnie polozna, zeby mnie poinformowac o wynikach ostatniego badania krwi. Niestety nie uslyszalam, zadnej dobrej wiadomosci :( Jak sie okazalo mam podwyzszony poziom cukru we krwi - nie duzo, ale jednak...

A co to teraz dla nas oznacza? Narazie badania trzeba powtorzyc. Przez to ze poziom cukru byl tylko minimalnie podwyzszony, istnieje prawdopodobienstwo pomylki, ktora moze byc spowodowana tym, ze przed badaniem jadlam obfite sniadanie - nie musialam byc naczczo. Poza tym jadlam tez banana, a w ostatnich dniach dosyc duzo slodyczy. Nie wiem czy to wogole moglo miec na to jakis wplyw, ale chcialabym zeby tak wlasnie bylo... Zeby po tych drugich dokladniejszych badaniach, okazalo sie, ze wszystko jest wporzadku...

Powtórka z rozrywki nastąpi w poniedzialek o 8 rano. Tym razem mam byc naczczo i dlatego tez zostane przyjeta jako pierwsza. Badania moga trwac az do dwoch godzin :( a jak ja przezyje do tego poniedzialku?

Oczywiscie juz sie troche naczytalam na ten temat i wiem, ze to wcale nie oznacza koniec swiata. Nie bylabym też jedyna kobieta z cukrzyca w ciazy, ale mimo wszystko wolałabym byc zdrowa i nie musieć martwić sie o Fasolkę :(

No nic dopóki sprawa jest niewyjasniona muszę myśleć pozytywnie. Staram sie nie martwić na zapas... Trzymajcie kciuki za nas w poniedziałek!!

7 komentarzy:

  1. Jeszcze nie współczuję tylko trzymam kciuki by ponowne badania wykazało błąd i wszystko było w porządku!
    Trzymaj się dzielnie do poniedziałku.

    http://rodzice-plus-dziecko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. mala,bedzie wszystko w porzadku,trzymamy podwojnie kciuki,a raczej poczwornie(Krystek i Mikucha) buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  3. Kasiu- coś mi się kojarzy,że ja w pierwszej ciąży miałam podobną sytuację..a powodem był nadmiar słodyczy :):):) więc się za bardzo tym nie stresuj...trzymamy kciuki i czekamy na wieści :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieje, ze i u mnie tak jest... Oby te wyniki przyszły jak najszybciej...

      Usuń